Ο παράδεισος της τεχνολογικής και ιντερνετιακής σας ενημέρωσης

Φουντώνει η μάχη για εξαγορά του 50% του skroutz.gr

0
Στην πώληση του 50% που κατέχει στη διαδικτυακή πλατφόρμα skroutz.gr προχωρεί η εισηγμένη εταιρεία Dionic. Η πώληση εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο ρευστοποίησης περιουσιακών στοιχείων που βρίσκεται σε εξέλιξη με στόχο να μειωθεί δραστικά ο δανεισμός της Dionic.

Το υπόλοιπο 50% ελέγχεται από τους ιδρυτικούς μετόχους (Γ. Χατζηγεωργίου, Β. Δήμου, Γ. Αυγουστίδη) της μηχανής σύγκρισης τιμών και προϊόντων skroutz.gr οι οποίοι έχουν δικαίωμα πρώτης άρνησης. Οι ιδρυτικοί μέτοχοι ασκούν και το management της πλατφόρμας.

Στη διεκδίκηση όμως του 50% έχουν εισέλθει και άλλες εταιρείες, μεταξύ των οποίων και η ηλεκτρονική υπηρεσία πληροφοριών viva.gr.

Mάλιστα, η αποτίμηση του skroutz.gr έχει εκτιναχθεί στα 20 εκατ. ευρώ (10 εκατ. για το 50%) γεγονός που κάνει τις πιστώτριες τράπεζες της Dionic και κυρίως τη Eurobank που είναι η βασική πιστώτρια τράπεζα να τρίβουν τα χέρια τους.

Σήμερα, ο δανεισμός της Dionic ανέρχεται στα 50 εκατ. ευρώ και στόχος είναι να περιοριστεί μετά την πώληση συμμετοχών και περιουσιακών στοιχείων που θα συνοδευτούν και από «κούρεμα» κοντά στα 10 εκατ. ευρώ. Η skroutz.gr ιδρύθηκε το 2005 και στο μετοχικό της κεφάλαιο η Dionic εισήλθε το 2008.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα εκμεταλλεύθηκε με τον καλύτερο τρόπο τη διείσδυση του internet από το 2010 και μετά με αποτέλεσμα σήμερα να συνεργάζεται με 2.500 καταστήματα και οι χρήστες της να έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τιμές μετάξύ 12 εκατ. προϊόντων. Η πλατφόρμα έχει επεκταθεί και στο εξωτερικό.

Το 2016 είχε έσοδα 7,5 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων 800.000 ευρώ και μηδενικό δανεισμό.

in.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.