Αρχική Ίντερνετ Εκστρατεία «Διαγράψτε το Facebook»

Εκστρατεία «Διαγράψτε το Facebook»

12
0

Διαδικτυακή εκστρατεία κατά του Facebook με hashtag #deletefacebook έχει ξεκινήσει στον απόηχο του σκανδάλου της Cambridge Analytica, η οποία ζητά από τους χρήστες να διαγράψουν το Facebook.

Η συγνώμη που ζήτησε το βράδυ της Τετάρτης (ώρα Ελλάδας) ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής του κοινωνικού δικτύου δεν ήταν αρκετή για να καθησυχάσει τους χρήστες, αλλά ούτε και τους επενδυτές αφού η μετοχή της εταιρείας έχει καταγράψει απώλειες 8% μετά τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης παραβίασης προσωπικών δεδομένων την προηγούμενη Παρασκευή.

Ο τίτλος του κολοσσούς, ωστόσο, διόρθωσε στο κλείσιμο της χθεσινής συνεδρίασης, σημειώνοντας κέρδη 0,74%.

Ο Μπράιαν Άκτον, συνιδρυτής της εφαρμογής αποστολής μηνυμάτων WhatsApp την οποία αγόρασε το 2014 το Facebook ένωσε τη φωνή του με αυτή πολλών άλλων χρηστών του Διαδικτύου που επιθυμούν να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης.

«Έχει έρθει η ώρα. #deletefacebook», έγραψε στον λογαριασμό του στο Twitter ο Άκτον που πλέον εργάζεται στη Signal, μια εταιρεία αντίπαλη της WhatsApp. «Σβήστε το και ξεχάστε το. Έχει έρθει η ώρα να ενδιαφερθούμε για την ιδιωτικότητά μας», τόνισε.

Brian Acton
@brianacton
It is time. #deletefacebook

1:00 AM – Mar 21, 2018
23.3K
13.2K people are talking about this
Twitter Ads info and privacy
Ο επικεφαλής του διαδικτυακού κολοσσού, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, έσπασε τη σιωπή του την Τετάρτη, έπειτα από πολλές ημέρες και παραδέχθηκε ότι ο ιστότοπος «έκανε λάθη». «Αποτελεί μια πολύ σημαντική παραβίαση της εμπιστοσύνης και πραγματικά λυπάμαι που συνέβη. Ευθύνη μας είναι να διασφαλίσουμε ότι δεν θα ξανασυμβεί», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο CNN.

Σε ανακοίνωσή του που αναρτήθηκε στη σελίδα του στο Facebook ο Ζάκερμπεργκ παρουσίασε τα σχέδιά του για την ενδελεχή εξέταση των ύποπτων εφαρμογών που διαθέτει ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης, την επιβολή περιορισμών στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών όσων αναπτύσσουν εφαρμογές και τη δημιουργία ενός εργαλείου το οποίο θα χρησιμοποιούν οι χρήστες για να μπορούν να ελέγχουν ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στα στοιχεία τους και να μπορούν εύκολα να ανακαλούν την έγκρισή τους.

Ωστόσο στη διάρκεια της συνέντευξής του ο Ζάκερμπεργκ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο για το αν θα πρέπει να επιβληθούν ρυθμιστικοί κανονισμοί στη λειτουργία του Facebook. «Δεν είμαι σίγουρος. Υπάρχουν πράγματα όπως η ρύθμιση της διαφάνειας των διαφημίσεων που θα ήθελα να εφαρμοστούν», εξήγησε.

Ο επικεφαλής του Facebook επεσήμανε εξάλλου ότι είναι διατεθειμένος να καταθέσει ενώπιον του Κογκρέσου για το σκάνδαλο με τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων. «Θα το κάνω ευχαρίστως, αν είναι το σωστό. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να στείλουμε τον άνθρωπο από το Facebook που θα έχει τις περισσότερες γνώσεις. Αν αυτός είμαι εγώ, θα πάω ευχαρίστως», υπογράμμισε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here